me.....!!!!

me.....!!!!
zUrA aFFiizA

Tuesday 26 July 2011

27 kEeMpAt......

assalamualaikum dan selamat petang....^_^

today...26...and tomorrow 27....

27 adalah number yang tak kan penah aku lupakan seumur hidupku di muka bumi yang indah terbentang ini.....aku bersyukur kerana aku sudah sampai ke 27 yang keempat kalinya.....emm....pejam celik...pejam celik...dah 4 bulan rupanya.....sekejup jee....emm...moga-moga nombor ini akan memberikan tuah buad ku...kerana ini adalah nombor yang agak penting jua buad ku....moga-moga dia faham dan mengerti betapa aku menghargai dia......hmm....besok jua merupakan harii buzy...emm...itulah dugaan yang selalu aku terima...namun aku pasrah...dan mengerti...semakin sukar ujian yang allah berikan pada ku...semakin dekat aku dengan kebahagian....insyaallah...^_^

No comments:

Post a Comment