me.....!!!!

me.....!!!!
zUrA aFFiizA

Wednesday 20 July 2011

HaRii iNii.....

Assalamualaikum dan selamat malam.......

malam-malam yang sukar melelapkan mata....ermmm....kenapalah sejarah lama suka sangat berulang-berulang dan berulang kembalii....aku cuba melupakannya...tapii ianya terlalu sukar buad ku....hmmm....aku insan yang lemah..tapii aku perlu tahu yang allah takkan menguji diluar kemampuan umatnya....terlalu sukar melupakan pabila kita sendiri mahukan ianya berulang kembalii....yepp...semuanya terletak pada diri kita sendiri...kalu kita sendiri...yang tak mau melepaskan kenangan itu pergii....ianya takkan pergii.....mulai saat inii aku harus melepaskannya...walaupun ianya sukar dan sememangnya sangat2 sukar....hmmm....try my best....insyaallah...
^_^.....
aku disini juga sebenarnya terlalu rindukan keluarga....terdengar pulak haritu nenek ku masok hospital....hemm.....betambah risau sebenarnya....tapii di sebabkan mama cakap nenek oky...aku pun kurang sikitla risaunya....:))
aku merasakan duduk jauh dari family ada baik buruknya...yang baiknya kita bole berdikarii...tapii yang buruknya..kita sering merisaukan ibu bapa kita....hemm..kadangkala memikirkan juga...aku nii menyusahkan ke,,,,hemm...tapii apakan daya ku....aku maseh lagi tanggungan mama dan ayah....lainlah kalu dah kawen...hehe....hemmm....malam nii memang banyak sangat masalah yang aku pikirkan....pape pun,,,aku tak boley memikirkan benda yang remeh nii....aku kena kumpul semagatku untuk habisskan diploma nii....supaya tade beban yang tersangkut dalam kepala nii lagii...tapii sebenarnya semakin dewasa....semakin banyak benda remeh yang perlu kita titik beratkan....emmm.....kan bagus kalu kita sentiasa kanak2...hahaha.....kan2....
okylah setakat nie harii nii aku meluahkannya,,,,hemmm...takot lebey2 nati...mengalirkan air mata plak.....hahaha

^_^ wassalam......21/7/2011:::12:05 a.m
rindu mama sangat2.....=)))

No comments:

Post a Comment