me.....!!!!

me.....!!!!
zUrA aFFiizA

Thursday 4 August 2011

aku??????



Assalamualaikum dan selamat malam.........salam satu malaysia......


umm....aku dah jadi malas la pulak na update blog aku selalu.....kemalasan mengatasi segalanya....ummm....pape pun aku tetap na tulis jugak...sebab dengan meluahkan disini....hdup aku merasakan ketenangan.....sinilah tempat aku meluahkan segala kemarahan...kerinduan...kecintaan...kelaparan..bla...bla..bla....(tah ape larr aku merepek nii...hehe^_^)........................


aku sering tertanya-tanya.....aku nii macam mana sebenarnya....hemmm....aku tidak reti menilai diriku sendiri....macam-macam pendapat yang aku dengar...aku seorang yang ganas...itu abang yang cakap....aku seorang yang garang...itu mama cakap...aku comel n pemalu...tu ayah yang cakap..(sukenyerr...hehe...perasan jee lebih aku nii...sekali sekala tape...) aku seorang yang macam mana sebenarnya.....???? penuh persoalan...???


sepanjang kehidupan ini...sepanjang aku mengenali diri aku sendiri....emm...aku tidaklah sesempurna mana...yelah kan...mana ader manusia yang dilahirkan sempurna di atas muka bumi allah ini....ada baik dan buruknya.....emmm...pape pun aku bersyukur atas aperr yang aku ader sekarang nii....aku sempurna fizikal...tidak ader cacatnya...alhamdulillah....thank u ya allah....^_^


aku adalah api dan aku adelah angin....
mudah marah dan selalu mengikut angin jerr....hahaha...=p
tapi alhamdulillah....aku bukan seorang yang menyimpan dendam......


aku sayang kan orang yang berada di sekeliling aku...mama,ayah,family aku...kawan-kawan aku...^_^
tapii...kenapalah aku selalu membuat orang disekeliling aku risau...susah ati...emm daan sewaktu dengan nya....)=


aku tak berniat nak buat camtu....tapii aku selalu ikutkan kata hati.....kata orang...ikut hati mati....emmm....alhamdulillah aku yang selalu ikut hati nii tak mati....^_^


ape yang penting......aku seharusnya menjadi diri aku sendiri....walau seburuk mana dan sebaik mana.....inilah yang telah allah anugerahkan padaku.....aku bersyukur sangat-sangat.....


yang buruk...kita perbaiki...
yang baik kita jadikan lebih baik.....
insyaallah.....^_^


love my mom....
love my family....
love my frennzzz....
love my heart......


wassalam.............gud night.....


Thusday:::4/8/2011::::11;10PM

No comments:

Post a Comment