me.....!!!!

me.....!!!!
zUrA aFFiizA

Saturday 20 August 2011

awak^_^




assalamualaikum.....selamat malam......

^_^

hii...salam sejahtera....



mis my family...n mis some0ne.....<3 my heart....

hmmmm......dy p brehat...aku bosan....so layan perasaan sekejupla....hiihihi....
kadang2 aku merasakan aku memaksa dia la....hmmm....biasalah aku nie kan suka memaksa....hihihi....yang peliknya....kenapalah dia tahan gan sikap aku nie...hmmm.....

dia adalah yang pertama dalam hidupku...dan aku harap...dialah yang terakhir.....<3<3<3

tahan ke dia dengan sikap aku ek....???

hahahahaa.....itu yang selalu bermain di pikiran aku....aku nie dah la kuat merajuk...dan melayan perasaan....^_^ hihihi...kesian kat dia....

alhamdulillah....dekat 5 bulan aku bersama dia....hmmm....harap2 berkekalan lah....aku tak sanggup alami ape yang kawan2 aku alami....kecewa...kecewa dan kecewa....hmmm....nampak macam sakit jerr...sampai aku pun terikut sama sakitnya......

ermm...alhamdulillah tade halangan dari keluarga untuk aku berkawan dengan dia.....cuma biasa lah  rasanya kut nasihat sikit2 tuh....^_^
im hapy with her...dia caring jugak lah...walaupun dia tanak ngaku yang dia tuh jiwang....kenyataannya memang jiwang pon...hihihi

walauape pun...masih jauh lagi perjalanan aku dan dia.....harap kami kekal hingga ke akhirnya
aminNNN

n pelajaran aku takkan lupakan...insyaallah...aku kan cuba yang terbaik.....^_^

kerana itu amanat mama dan ayah.....insyaallah....semuanya akan baik2 saja....

2 comments: